Friday, August 21, 2015

8.Cand capul ti-e plin cu...prostii...

8.Cand capul ti-e plin cu...prostii...


Cand capul ti-e plin cu prostii...esti prost.
Cand esti prost...te crezi destept.
Cand te crezi destept...esti pierdut...

Am sa va invat filosofia prostiei.
Prostia nu e altceva decat iluzia,iluzia ca esti altceva decat esti.
Cum sau cand stii ce sau cine esti cu adevarat?
Cand esti fericit.Atunci stii.Atunci toate valurile dispar...

Dar cand esti fericit?Pentru ca ai inventat un substitut si pentru fericire.
“Fericit esti cand ai tot ce iti doresti.",te-am citat lol.
Fericirea in conceptia ta de acum e cand ai bani.
Pentru ca cu bani poti cumpara orice.Oare?
Toata lumea vrea bani.Mai putin eu lol.Cateodata vreau si eu.Mai ales cand nu am tigari lol.In rest nu-mi prea trebuie.Sunt multumit cu ce am.
Tu in schimb vrei mai mult.Vrei mai multi bani.
Inca crezi ca banii pot cumpara fericirea.
Da.Ai dreptate.Banii pot cumpara o fericire temporara,trecatoare.
Numai ca banii se duc,si odata cu ei,si fericirea mult visata.
Ti-ar trebui bani infiniti,lol.Ca sa fii fericit tot timpul lol.

Dar daca ai putea sa fii fericit fara sa ai nimic lol?
Te-ai gandit la asta?
Totul e Energie.Inclusiv banii.Sunt tot Energie.
Daca Totul e Energie,atunci,de ce aceasta Energie trebuie neaparat sa ia o anumita forma,cum ar fi banii,ca sa te faca pe tine fericit?Hmm?
De ce nu poate fi aerul pe care il respiri?Daca vei intra in profunzimile banilor si in cele ale aerului vei vedea ca nu e nici o diferenta.
Vei spune:”Dar aerul nu-mi poate cumpara inghetata...”
Dar aerul e inghetata lol.

Totul vine dintr-o programare mentala.
Reprogrameaza-te lol.
Gaseste inghetata in aer lol.
Si ai rezolvat problema.
Ai inghetata infinita pe gratis lol.

Oameni buni voi habar n-aveti ce v-am dat aici.
E reteta tineretii fara batranete si a vietii fara de moarte.
E o chestie de credinta lol.
Ca si in Biblie.E incredibil.Chiar incep sa-l inteleg pe Iisus Cristos cand a zis:
“De ati avea credinta cat un bob de mustar ati spune muntelui muta-te si s-ar muta.”
Si a mai zis:
“Veti face minuni mai mari decat mine.”
Nu sunt citatele originale.Daca  le vreti pe cele originale,cititi Biblia,Noul Testament.
In fine.Nici Iisus n-a fost inteles la vremea lui.Nu e inteles nici acum decat de putini.Nici eu nu pretind sau cer sa fiu inteles.Nu ca as fi Iisus,ca nu-s nici pe departe ca si el,sau is lol,ma joc cu voi,si de ce nu m-as juca,sunt un copil,deci voi intra in Imparatia lui Dumnezeu.Ca asta e conditia de baza.Sa fii copil.Daca nu stii sa fii copil atunci,mai asteapta.Mai e timp si pentru tine.Maybe next time.Ca doar n-au intrat zilele in sac.Da.

Cunoasterea nu poate fi transmisa prin cuvinte.
Eu nu pretind ca am cunoastere.
Nici ca detin Adevarul
Eu am certitudinea ca il detin.
Si cand veti avea si voi,certitudinea,atunci nu veti mai fi nevoiti sa cititi carti,cum ar fi cea de fata,ci ATI TRAI.
Ca la asta se rezuma tot.
Sa traiesti,Viata.
Capisci?
Nu te enerva.Inveti.
Inveti sa traiesti.
Invata sa traiesti fara cuvinte.
Fii ca mine.
Si va fi bine.
Eu iti garantez.
Va fi.
Bine.
Pa.
La revedere.
Cu bine.
Traieste.
Viata.
Din tine.
Lol.
Fii copil.
Ca mine.
Lol.
Zambeste.
Zburda.
Joaca-te.
Lol.
Atata ai de facut.
Restul...sunt fleacuri.
Pierdere de vreme,inutila.
Lol.
Fii copil.
Ca mine.
Lol.
Joaca-te.
Cu mine.
Lol.
E tot ceea ce-ti cer...

Parca iti vad frustrarea:
“M-am chinuit atat de mult sa ma “maturizez”,sa devin “adult” si acum tu vii si imi spui ca am facut-o pe degeaba?”

Da.Asta iti spun.Te-ai chinuit degeaba.DEGEABA!
Ai indurat totul DEGEABA.
Dar n-a fost vina ta.
Acum tot ce trebuie sa faci e sa redevii copil.
Ca asa a zis Iisus,nu ca zic io.
No pa.

Ps:
Sa va spun un secret?
Tineti-va bine!
Eu nu m-am “maturizat” niciodata.
Am fentat sistemul si am ramas copil.
Lol.
Matur=sclav.
Asta daca nu ai stiut...
No pa.
Si la buna vedere.
Ciau.
Asta spun cu fiecare cuvant pe care il scriu.
Daca nu te-ai prins inca atunci...cauta in alta parte.
Nu e de tine aici.
Aici e gradinita cu copii.
E veselie multa si tu nu stiu daca esti pregatit pentru asta.
Sau esti?
Decide-te,lol.
Decide-te.
Decide-te odata lol.
Nu mai pierde vremea.
Ca pierzi trenul.

A!Inca ceva ce am uitat sa spun.
Biletul de tren...
Pe el scrie INOCENTA.
O ai?
Daca nu,VALEA!
M-ai auzit?
Vino cand stii sa te joci.
Now scram!
Sau joaca-te cu noi.
Tu alegi.
ACUM.
Intelegi?
Intelege odata lol!

Inocenta e cea mai mare putere din Univers.
Asta am citit-o undeva.
Dar eu o experimentez pe pielea mea.
Si e fain.
E al naibii de fain.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiha!

Calaresc un ponei alb.
El se transforma in unicorn.
Si cu el.
Cu unicornul.
Urc pe curcubeu.
Si sunt.
Fericit.
Intelegi?

Bum bum shakalak
Bum bum shakalak
O ratusca sta pe lac
Si ea face mac mac
Tie ti se rupe un crac
Pac
Mintea ta e un colac
Nu de salvare
De torturare
Bate mingea pe trotuare
Stai in puta goala la soare
Si bate-te in piept ca esti tare
Dar nu ca prostia ta e mare
Ci ca acolo unde bati e un Soare
Ce radiaza Iubire

Nah ca ti-am spus totul intr-o poezie lol.Acum pune in practica.
Konec filma.

No comments:

Post a Comment