Tuesday, August 18, 2015

4.Spiritul Strabunilor

4.Spiritul Strabunilor


De curand am fost in muntii Bucegi.Am fost la Omu si pe urma la Sfinx.
Ce as putea sa va povestesc?Doar ca a fost o calatorie lunga si plina de peripetii.Stiu ca ati dori detalii dar nu va dau.Vreau sa mergeti voi si sa aveti propriile peripetii.

Totusi nu am sa va las in aer.V-am povestit cum e cu Omul.E un robot.Capul lui e computer.Si daca capul lui e computer atunci poti downloada informatii in el...

In interiorul Sfinxului este un cosciug.In cosciug daca intri,esti initiat.Cum?Te bagi acolo si vezi ce se intampla lol.Nu dau detalii.

Totusi cateva lucruri am sa mai spun.

Creatorii nostri,cei adevarati,nu astia mai noi care numai ne-au modificat genetic dupa bunul lor plac,ei,cei care ne-au creat,va transmit urmatoarele:

Citez

“Drumul vostru se incheie aici.Calatoria a luat sfarsit.Cei adevarati vor ramane.Cei falsi vor pieri.”

Suna apocaliptic.Sa continuam:

“Cei cu inima curata vor intra in Imparatia lui Dumnezeu.Cei cu inima inchisa vor pieri.”

Bun.Mai departe:

“Adevaratii vostri Creatori suntem Noi.Noi v-am creat dupa chipul si asemanarea Noastra.”

E chiar Biblia lol...

“Nu va uitati la ce a fost,nici la ce va veni.Asta ca sa nu va inspaimantati.Noi suntem cu voi.Noi suntem voi.”
“Am supravietuit timpului prin voi.”
“Mostenirea ce v-am lasat-o e vie.O gasiti peste tot.In natura.Noi nu avem tehnologie “avansata”.Tehnologia noastra e natura insasi.Infratiti-va cu natura.Reluati-va locul in acest ecosistem si echilibrul planetar va fi restabilit.Nu va uitati la cei care vor sa distruga.E treaba lor.Si ei isi implinesc menirea.Nimic nu e intamplator in acest Univers.Toate isi au rolul si rostul lor.Voi vedeti-va de ale voastre.Impliniti-va menirea,misiunea ce v-a fost incredintata.Luminati.Asta e menirea voastra.Luminati ca Soarele in amiaza mare.”
“Raul va fi starpit.Dar nu cum credeti voi.Violenta aduce violenta.Lumina aduce Lumina.Lumina din Lumina.Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat...”
“Voi sunteti adevarata mostenire.In voi zace tot.Am lasat lucruri care sa va aminteasca.Folositi-le.Binele aduce bine.Raul aduce rau.”
“Patria voastra mama e Romania.Romania e Dacia.Dacia suntem Noi.”
“Timpul a trecut.Timpul este Acum.”
“Acum se petrece schimbarea la fata omenirii.Acum.
“Noi suntem in voi.Noi suntem voi.”
“Nu mai este timp.Timpul a trecut.Totul este si va fi Acum.”
“Viata fara sfarsit exista,este.Legendele voastre o spun.Acum e momentul sa devina realitate.Acum.”
“Acum e sfarsitul Timpului.Tinerete fara batranete si viata fara de moarte...”
“Timpul s-a scurs.Clepsidra e goala.A mai ramas un singur bob.A mai ramas un singur bob.Nu va mai agatati de el.Lasati-l sa treaca.Si va fi bine.Aveti putina incredere in voi si veti avea incredere in Noi,cei ce v-am creat.”
“Inca sunteti copiii Nostri.Inca aveti nevoie de Noi.Dar in curand nu veti mai avea.V-am invatat sa umblati.Umblati in Lumina.Lumina e calauza voastra.Tineti-o aprinsa.Si Ea,Lumina,va va arata calea de urmat.”
“Mesajul Nostru se incheie aici.Dar Noi ramanem aproape.Sunteti ghidati.Sunteti indrumati la tot pasul.Ascultati-va doar Inima.Ea va spune.Ea va spune Tot.”

No comments:

Post a Comment